Izvannastavna aktivnost namijenjena je potencijalno darovitim učenicima petih razreda.
Cilj je aktivnosti unaprijediti odgojno-obrazovni rad s darovitim učenicima i promicati njihova prava i specifične potrebe te razvijati potencijal darovitih učenika u skladu s njihovim sklonostima, sposobnostima i interesima.
U radu s potencijalno darovitim učenicima koriste se različiti oblici i metoda rada: radionice, istraživanje, praktičan rad, pokusi, mini projekti, didaktičke igre, matematičke i logičke mozgalice i sl. Aktivnosti se provode kroz rad u skupini, suradničko učenje, projektno učenje, istraživačko učenje, a učenici se potiču na korištenje različitih izvora znanja te informacijsko-komunikacijskih tehnologija.
Primjenom svega navedenog kod učenika se razvijaju misaone vještine (kritičko mišljenje, zaključivanje, razlučivanje bitnog od nebitnog, vještina sažimanja velike količine informacija, pronalaženje smisla kroz cjelinu naučenog i sl.), oblikuju nove spoznaje, izgrađuju stavovi, razvijaju cjeloživotne kompetencije te sposobnost korištenja različitih izvora znanja.
Širenjem područja interesa darovitih učenika na različita područja znanosti i ljudskog djelovanja (geografija, matematika, biologija, kemija, fizika, astronomija...) potiče se i razvija pozitivan odnos prema stjecanju novih znanja i spoznaja.