preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Jelovnik

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 5. 2010.

Ukupno: 715117
Ovaj mjesec: 3398
Ovaj tjedan: 928
Danas: 15
Događajnica

Željka Horvat-Vukelja u našoj školi!

Naša sjajna dječja književnica Željka Horvat-Vukelja gostovala je danas na dvama književnim susretima u prepunoj učionici kemije. Približavajući učenicima razredne nastave svoja djela gospođa Horvat-Vukelja na svoj je prepoznatljiv i šarmantan način ispričala brojne zanimljive i zabavne priče. Tako je pričala o dječaku Nikoli koji je po cijele dane na pametnom telefonu i igricama, ali koji se malo popravi, kada u ruke dobiva zanimljivo afričko glazbalo – kalimbu. Zatim je pričala o flauti koja se obogatila i umalo bankrotirala svirajući po koncertnim dvoranama raznih svjetskih zemalja, ali koja se u konačnici zaželjela domovine Hrvatske i drugih glazbala u svom orkestru. Zabavna i dosta simpatično ispričana priča bila je ona o ježiću Žinku koji odbija ići u školu, sve dok ne shvati da je sam, dok su sve druge životinje u školi.

Nastavak pod opširnije.


 

 

 

 

Simpatična i pomalo intrigantna priča bila je ona o ljubavnom trokutu između sivih, narančastih i crnih rukavica u koji stižu i ljubičaste rukavice. Uslijedila je i priča o dječaku Jurici koji svojim za živce neugodnim sviranjem tamburice ipak potakne cijelu obitelj na zajedničko sviranje na raznim instrumentima. Zadnja priča bila je o šalu koji traži svoju svrhu i konačno je pronađe u pomaganju pticama selicama u putovanju na afrički jug.

 

 

 

 

 

Učenici su aktivno sudjelovali u svakoj priči. Tako su pogađali zastave zemalja koje je flauta posjetila, odgonetavali su značenja riječi 'geografija', 'koncentracija' i 'nostalgija', mimikom i pantomimom su dočaravali sviranje raznih instrumenata u priči o Jurici i njegovoj tamburici, rješavali su zadatke iz tablice množenja, glumili su u priči o rukavicama te su otpjevali afričku pjesmu koju je naučio šal po svom dolasku u Afriku.

Uz to, gospođa Horvat-Vukelja je naučila učenike pjevati pjesmicu 'Bratec Martin' na francuskom, njemačkom i engleskom. Zatim ih je učila pjevati istu pjesmicu i na kineskom, no odmah je priznala kako to nije kineski jezik. Ovo im je trebalo poslužiti kao lekcija o piscima i njihovom postupku izmišljanja dodatnih detalja, kojima priče čine zanimljivijima i zabavnijima za slušateljstvo i čitateljstvo. Time se potaklo učenike i na kritičko razmišljanje. Poznata autorica je osobito učenike poticala na koncentraciju, na učenje i slušanje svojih učitelja, što u konačnici može dovesti do velikih uspjeha. Cjelokupno vladanje učenika, njihovu koncentraciju, poznavanje opće kulture te znanja iz geografije i glazbene kulture ocijenila je ocjenom 'odličan'.

 

 

 

 

 

Na kraju oba susreta, učenici iz A i B razrednih odijeljenja mogli su nabaviti neke od knjiga gospođe Horvat-Vukelja. Na sve nabavljene učeničke knjige autorica je napisala kratku posvetu te se potpisala i ispratila učenike toplim i ohrabrujućim riječima. Nama je ostalo samo da se radujemo nekom novom susretu s njom, novim pričama i knjigama. (Zvonimir Guć)

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Zvonimir Guć   datum: 12. 4. 2024.

 

 


Erasmus+


eTwinning


Lumen


Društvene mreže
Na kojoj društvenoj mreži provodiš najviše vremena?









I mi sudjelujemo

Međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja


Podrška darovitima


Tražilica

Poveznice
Zlatar na međumrežju


Blagdani i pravopis


Korisni likovi


Projekt ZALOGAJČEK 7





preskoči na navigaciju