preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Jelovnik

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 5. 2010.

Ukupno: 709307
Ovaj mjesec: 1732
Ovaj tjedan: 198
Danas: 40
Događajnica

Europski tjedan programiranja

Europski tjedan programiranja održan je od 8. do 23. listopada. I ove godine naša se škola pridružila ovoj društvenoj inicijativi s ciljem razvijanja kreativnosti i suradnje putem programiranja i ostalih tehnoloških aktivnosti. Učiteljice informatike Nina Posarić i Nikolina Hršak organizirale su i registrirale aktivnosti „Programiranje na zabavan način“ i Superpowered - veliki za male, čime su uvrstile našu školu na kartu Tjedna programiranja. Učenici naše škole veselo su i zainteresirano sudjelovali u svim aktivnostima. Nastavak pod opširnije.


Učenici 1. i 2.razreda su izradili na papiru i pomoću alata Pixilart omiljene likove iz igre Minecraft i Super Mario te jesenske motive bundeve i suncokreta. Učenici 3. i 4. razreda Matične škole i Područne škole Donja Batina učili su programirati kroz igru Minecraft slaganjem naredbenih blokova. Kroz zabavnu aktivnost programiranja, razvijali smo računalno razmišljanje, vještinu programiranja, kreativnost, kritičko i analitičko razmišljanje, ali i timski rad.

 

Ove godine učenici od 5. do 8. razreda bili su uključeni u nekoliko aktivnosti.

Zbog iskazanog interesa učenika predmetne nastave za Minecraft, nastavili smo s poticanjem i razvijanjem računalnog razmišljanja i programiranja naših učenika korištenjem igrifikacije uz pomoć resursa na code.org stranicama - Hour of Code.

e-Twining projekt “ Superpowered - veliki za male” naziv je zajedničkog projekta Srednje škole Zlatar i Osnovne škole Ante Kovačića u Zlataru. Tijekom tjedna programiranja održana je prva radionica na kojoj su učenici od 5. do 8. razreda uključeni u projekt započeli s projektnim aktivnostima vezanim uz programiranje Lego robota. Tijekom radionice učenici su  kroz zanimljive zadatke počeli upoznavati način razmišljanja pravih robota koristeći Lego edukacijske komplete. U nastavku projektnih aktivnosti učenici će na radionicama imati priliku  kroz zanimljive zadatke  upoznati osnovne dijelove robota, vrste senzora, načine očitavanje podataka sa senzora, pokretanje motora - sve što je potrebno da se robot kreće, govori, hoda i radi ono što zahtijeva zadatak. (Nikolina Hršak, Nina Posarić)



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Nina Posarić   datum: 31. 10. 2022.

 

 


Erasmus+


eTwinning


Lumen


Društvene mreže
Na kojoj društvenoj mreži provodiš najviše vremena?









I mi sudjelujemo

Međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja


Podrška darovitima


Tražilica

Poveznice
Zlatar na međumrežju


Blagdani i pravopis


Korisni likovi


Projekt ZALOGAJČEK 7





preskoči na navigaciju