Dan škole 2022.
Ove godine obilježava se 180 godina školstva u Zlataru i za tu je prigodu naša škola priredila nekoliko događanja. Prošlog je petka edukativno-zabavnim programom obilježen Dan škole. Za učenike razredne nastave priređena je u organizaciji Pučkog otvorenog učilišta Zlatar kazališna predstava „Pale sam na svijetu“ u izvedbi Scene Gorica. Nakon toga učenici nižih razreda, kojima su se u petak priključili njihovi vršnjaci iz naših područnih škola u Martinščini i Donjoj Batini, sudjelovali su u dvorištu škole u tradicionalnim igrama. Za učenike predmetne nastave priređeno je pak desetak radionica edukativno-kreativnog karaktera, među njima i dramske, plesne te sportske radionice. Po njihovu završetku na igralištu škole održani su sportski susreti između učenika i učitelja u malom nogometu i potezanju konopa, što je izazvalo opće oduševljenje svih nazočnih. Nastavak pod opširnije.
Brojne radionice uvele su učenike predmetne nastave u brojne zanimljive i kulturno značajne aktivnosti. Primjerice, kroz Radionicu pisanja glagoljice učenice su se upoznavale s izrekama na glagoljici te su na određena glagoljična slova crtale crteže riječi koje počinju tim slovom.
U radionici Bajke na drugačiji način – dramske igre brojni učenici su na simpatičan i kreativan način obradili i dramski prikazali bajke Crvenkapicu i Trnoružicu.
Zahvaljujući radionici Plešemo zumbu učenici su imali priliku okušati se u ovom veselom i energičnom plesu i fitness vježbi.
U radionici Otkrij šifru sudjelovali su u Escape Room aktivnosti pokušavajući naći rješenja na brojne zagonetke i mozgalice te izaći iz sobe, odnosno razreda.
Osim tih, učenici su u drugim radionicama sudjelovali u pop kvizu, Egg Drop Challengeu, a na kemijskoj radionici su rješavali i pokuse te sudjelovali i u drugim aktivnostima.
Osobito vrijedna bila je matematička radionica u kojoj su učenici na vrlo kreativne načine obrađivali važne matematičke teme: tablicu množenja, rimski i ostale brojevne sustave, razlomke, koordinatni sustav, množenje i dijeljenje cijelih brojeva, kružnicu i druge geometrijske likove te kriptologiju. Pri tom su se služili domino kockama, igrom Memory, tangramom, pahuljicama, Igrom detektiva, igrom Potapanje brodova i Matematičkim Pictionaryjem te su šetali po brojevnim sustavima, crtali, utrkivali se i obavljali druge aktivnosti. Time je osvjetlan golemi kreativni potencijal matematike!
Kako je spomenuto, najveće oduševljenje izazvalo je potezanje konopa između učitelja i učenika. Učitelji su potezali konope protiv svakog razreda predmetne nastave pojedinačno, osim protiv osmih razreda. Sve razrede su uspjeli pobijediti, iako 6.a razred iz drugog pokušaja. Nakon toga, učenici svih 'a' razreda potezali su konop protiv svih učenika 'b' razreda. Pobijedili su učenici 'b' razreda. Učenici su uspjeli uzvratili učiteljima za potezanje konopa tako što su ih pobijedili u nogometnoj igri. Iako zapravo i nije bilo golova, učitelji su morali predati meč učenicima zbog ozljede igrača.
Sve u svemu, bilo je to jedno lijepo obilježavanje Dana škole. Učenici, a i učitelji napustili su prostor škole malo veseliji i raspoloženiji. Ovakvi događaji izgrađuju zdravo djetinjstvo i često se pretvore u lijepa sjećanja, kojima se uvijek rado vraća. (ravnatelj Marijan Posarić i Zvonimir Guć)