preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Jelovnik

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 5. 2010.

Ukupno: 745652
Ovaj mjesec: 4445
Ovaj tjedan: 351
Danas: 1
Događajnica

Dashove avanture

Prošloga četvrtka, 27. siječnja, školsku knjižnicu posjetio je talentirani gospodin Dash. Simpatičan i zabavan robotić odmah je osvojio učenike 4.a i 4.b razreda koji su u knjižnici imali priliku susresti se s njime. Nakon uvodnih riječi knjižničara Zvonimira Guća učenicima je bio predstavljen Dashov put kroz golemi labirint postavljen na pod knjižnice. Osim što je prolazio kroz labirint precizno i na najbolji mogući način, Dash je kroz ples i razne simpatične izraze samopouzdanja i slavodobitnosti začinio cijeli svoj put. Pritom je imao stalno navijanje i podršku učenika, a učenici 4.b razreda, čak su imali za zadatak isprogramirati nekoliko pokreta kako bi mu pomogli u izlasku iz labirinta. Nastavak pod opširnije.


Nakon toga učenici su imali priliku i sami slobodno programirati Dashove pokrete, ples, razne izražaje, snimiti vlastiti glas, koji bi onda Dash izrekao te druge mogućnosti, koje su kod njih izazvale oduševljenje. Za simpatičnog robotića zatim je pričvršćen i mini-ksilofon, a talentirani gost na navedenom instrumentu odsvirao je nekoliko poznatih melodija pjesama i skladbi: Bože, čuvaj Hrvatsku, Oda radosti i Baltazar. Upravo melodiju Baltazara učenici su za zadatak trebali isprogramirati u posebnoj aplikaciji na pametnom telefonu.

 

 

 

 

 

 

 

Sve je završilo tako što je knjižničar ukratko predstavio učenicima bibliografiju djela o programiranju i robotici primjerenih njihovom uzrastu. Neki od učenika na izlasku iz knjižnice pozdravili su Dasha, kojega su čekali odmor i priprema za neki novi nastup.

 

Ove radionice primjer su Makerspace pristupa, koji je u novije vrijeme dosta popularan i raširen u knjižnicama te školskim knjižnicama. Osnova tog pristupa je tzv. „Do it yourself“ (DIY) načelo po kojem se učenicima omogućuje da u posebnom prostoru u knjižnici sami grade i osmišljavaju vlastite projekte, bilo da su vezani uz programiranje i robotiku ili pak druga područja kao npr.: elektrotehnika, pokusi iz kemije i fizike, gradnja vlastite priče, različiti tipovi tehnike i tehnologije i dr. Prošlotjedne aktivnosti u knjižnici pridonijet će i dubljoj motivaciji učenika u domeni računalnog razmišljanja i programiranja u nastavi informatike, time i većem zanimanju za radionice robotike koje provodimo u našoj školi. Veselimo se novim Makerspace radionicama u knjižnici i nadamo se stvaranju prave Makerspace kulture na korist i zadovoljstvo naših učenika. (Zvonimir Guć)

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Nina Posarić   datum: 3. 2. 2022.

 

 


Erasmus+


eTwinning


Lumen


Društvene mreže
Na kojoj društvenoj mreži provodiš najviše vremena?









I mi sudjelujemo

Međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja


Podrška darovitima


Tražilica

Poveznice
Zlatar na međumrežju


Blagdani i pravopis


Korisni likovi


Projekt ZALOGAJČEK 7





preskoči na navigaciju