Kraj eTwinning projekta "Traditional toys and games of my region"
Tijekom projekta učenici su sudjelovali u različitim aktivnostima, počevši od izrade avatara, videa kojim su predstavili našu školu te videa kojim su predstavili našu zemlju. Učenici su tijekom cijelog projekta učili kako najbolje upotrijebiti digitalne alate kako bi se ostvarili ciljevi projekta. Neki od alata koje su koristili su sljedeći: CapCut i Canva za editiranje videa, Canva za izradu plakata, Sketchbook za izradu loga projekta, Mentimeter i Jumboard za suradnju s učenicima iz škola partnera. Učenici su također prenijeli materijale na Padlete namijenjene određenim zadatcima u projektu, ali su isto tako sudjelovali u pisanju komentara o zadatcima na službenom Twinspaceu. Osim navedenog, učenici su istraživali o sigurnosti na internetu te su na kraju istraživanja izrađivali plakate na tu temu u digitalnom alatu Canva pod stručnim vodstvom učiteljice informatike Nine Posarić.
Unatoč tome što je digitalna tehnologija u velikoj mjeri zastupljena u projektu, glavni cilj projekta bio je približiti naše učenike djedovima, bakama i roditeljima kako bi više pričali o igrama koje su oni igrali tijekom svog odrastanja, ali i kako bi te iste igre igrali u prostorima naše škole. Možemo reći da je igranje tradicijskih igara bilo veliko osvježenje u školi, ali i izvan škole gdje su učenici igrali te igre. Na početku projekta učenici su istraživali tradicijske igre naše regije, nakon toga su ih predstavljali učenicima iz drugih država te igrali iste igre. Učenici su također igrali igre iz partnerskih škola, a na kraju projekta trebali su osmisliti vlastitu igru po uzoru na tradicijske igre s kojima su se upoznali tijekom projekta.
U ovom hvalevrijednom projektu sudjelovalo je dvadesetak škola iz sedam različitih država, a to su: Rumunjska, Italija, Grčka, Portugal, Turska, Ukrajina, Republika Sjeverna Makedonija te Hrvatska. Možemo se pohvaliti time da je većina škola partnera bila iznimno aktivna tijekom cijelog projekta. Bez njih i angažmana naših učitelja i učenika ovaj projekt ne bi bio uspješan u ovolikoj mjeri. (Maja Burek)